ASSALAMUALAIKUM ..........

Rabu, 24 September 2014

DRAMA MELAYU

Aku skang dahla mood tak berapa nak helok,alih2 tetiba plak dapat ujian cenggini.Kami tak kacau orang pun,kenapa plak tetiber ada orang nak kacau kami.Sesaje nak tutup periuk nasi kami dengan tabur fitnah sebegitu.Keji sungguh hati si pelaku.Tak boleh tengok orang bangkit dan maju sikit dah cuba nak kondem.

Manusia sebegini memang aku tengok sakit jiwa,busuk hati.Takpe,aku pun bukan manusia kejam nak balas-balas balik ni.Sebab aku yakin Allah SWT tu ada,setiap baik atau buiruk perlakuan kita pasti ada balasannya.

Bisnes yang aku buat ni baru setahun jagung,tak sangka ada gak orang yang tak senang hati lihat kami bangkit.Ni yang aku takut sangat ni,kadang-kadang benda sebegini pun boleh menjatuhkan tau.

Biarlah,mungkin ni sebagai pengajaran untuk kami supaya beringat di lain masa.Apepun moga yang keruh menjadi jernih.Okey...la ni duk pikir sal nak gi kursus urut tradisional tu.Penginapan 2 ari kat sana dah jumpa,tunggu nak laksanakan jer.Aku tak sabar dah ni.Moga berjalan lancar...INSHA ALLAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan