ASSALAMUALAIKUM ..........

Ahad, 21 September 2014

TAK HADER MOOD

Rasanya cam dah agak lama jari jemari aku tak menari kat blog ni.Tu la aku.....bila takder mood,semua benda jadi malas nak buat.Segala semangat yang ada pun bagai runtuh.Malas nak buat apepun.Kalau nak masak pun jadi blur habes,jadi buntu tak tau nak masak haper.Kuar jejalan sana sini nak bagi mood okey,tapi tetap hambar jugak rasa.

Aku rasa dah dekat 2 minggu perasaan ni datang,rasa cam tak happy langsung,rasa sedih tapi sukar nak diungkap cemana feelingnya yg sebenar-benarnya...Aku rasa cam ada someting yang tak kena,dan aku memang tau apa puncanya.

Semua ni takde kaitan pun ngan masalah keluarga,kami okey jer...alhamdulillah.Aku just tertekan sikit oleh sebab beberapa perancangan untuk merealisasikan impian aku tergendala.Yup...atas beberapa sebab.Memang dalam keadaan murung dan kecewa gak hati aku ni.Jalan penyelesaian takde lagi...Sedangkan dalam kepala semua aku dah rancang memacam.

Aku kecewa,sedih coz aku memang dah buat perancangan,tapi tertunda lagi sampai sekarang ni.Sedangkan hati aku sebelum ni berkobar-kobar nak jugak bagi jadi.Aku hanya mampu merancang....Allah yang tentukan...Harap setiap kesulitan ini ada jalan penyelesaiannya.Ku memohon,bantulah hambaMu ini Ya Allah.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan