ASSALAMUALAIKUM ..........

Ahad, 5 Julai 2015

DAH SEPARUH RAMADHAN

Lama betul tak menjengah blog sendiri.Tup tup separuh bulan Ramadhan dah berlalu,baru berpeluang tilik blog yang ni.Masalah utama di sini adalah kerana malas,kedua sebab memang busy(sebelum puasa).Masuk bulan puasa ni pepaham la,perut plak lapar nak menaip lagik la tak hader mood.Malam plak bila perut terisi,over kenyang terus mood malas datang hihiii....

Untuk bulan puasa ni aku lebih banyakkan sertai kursus-kursus kemahiran.Ni jer masa terluang yang aku ada.Almaklumlah,bulan puasa ni custemer memang kebiasaanya kureng dari ari biasa.So aku ambek peluang ni untuk mantapkan ilmu di dada.Nak realisasikan cita2 pun kena ada ilmu okey......Naseb baik anak2 pun baik2 jer perangai walau ari2 kena tinggal.

Bab persiapan baju raya alhamdulillah semua dah setle dari sebelum masuk bulan Ramadhan lagi.Lega plak rasa,maklumlah tengok jalan berderet ngan kereta,kalo camni mak aiii tak sanggup aku nak bersesak2.Tu baru atas jalan,tak tengok atas pasaraya lagi.Kawasan tempat aku tinggal ni dah makin sibuk,jalan plak da makin dibesarkan.Tempat ni dah jadi bandar baru.Sekarng nak beli ape barang pun tak perlu pergi jauh dah.Kat sini semua ada....Suasana dah nampak makin sibuk campur sesak.Macam tak percaya plak aku duk dalam suasana camni skang.Dulu-dulu zaman kecik2 selalu gak berangan nak duk kat bandar,nah skang dah jadi kenyataan hiii...

Ok malas dah menaip.Nanti rajin sambung semula....k bye

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan