ASSALAMUALAIKUM ..........

Rabu, 19 Februari 2014

CaMnE BOleH tErSiLAp?

ASSALAMUALAIKUM......
Salam penuh kasih sayang buat semua.
Tadi gi klinik timbang Ammar yang arini ngam-ngam 9 bulan.Berat masih sama ngan bulan lepas iaitu 9kg.Tak naik pun....mungkin atas faktor dia sendiri yang aku lihat tak berapa nak makan pun menu yang ku buat ari-ari.Takde selera kot,lagipun dia ada masalah selsema sikit-sikit.

Sepatutnye kannnn....klinik Ammar bukan jatuh pada arini 19 februari tapi 19 mac.Kiranya arini aku memang silap la.Ting tong tul kepala,camne boleh tak perasan  pada kad temujanji tu tertera bulan 3.

Tapi nasib baik nurse kata ok jew datang pun,tapi aku ni ler rasa malu gak mukanyer.Hihhh....bukan sekali ni je aku wak silap cenggini.Masa timbang sebelum ni pun aku silap tarikh,gi awal sehari dari tarikh temujanji.Aku mati mati ingat tarikh yang aku pergi tu adalah jatuh pada aritu huhuhuuuu...tertukar tarikh la ni.

Nasib baik nurse kat situ elok je layan.hi.hi..hiii Boleh plak berunding,check dan timbang Ammar cam biasa.Soalnyer...kenaper kepala aku ni ting tong sangat.Tak suka la aku yang macam ni...tak peka...

ok,yang lepas tu biarkan....lain kali jadi peringatan.Jangan diulangi kesilapan yang SAMA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan