ASSALAMUALAIKUM ..........

Sabtu, 23 Ogos 2014

DaH 29 TaHuN RuPeRnYE

HEPY BESDAY TO ME....yeaahhhh....yang ke 29 tahun,yup dah makin meningkat umur aku.Tapi still nampak muda,uweeekkss.....ayat perasan nak mam... kan?hiiii....Alaa...jangan ada yang tersentap dengan keperasaanan ku.Tak nak tau cenggitu,kiter gurau-gurau je tadi.Takde nak bangga diri pun.

Diri kita adalah anugerah Allah S.W.T,miliknya yang abadi....usah bangga diri sangat,terima je dengan redha setiap apa yang diberi sama ada baik @ sebaliknya.Usah mendabik dada jika dikurniakan keistimewaan lebih dari orang len.Walau dari segi paras rupa,harta,pangkat dan macam-macamlah....,semua nih hanyalah pinjaman okey!Contoh kalau duit banyak,kereta besor,rumah besor,anak comel sekalipun,sekelip mata je pun Dia boleh tarik.Ingat!!!(pesanan tuk diri aku gak).

Alhamdulillah,syukur Allah S.W.T masih memberi kesempatan untukku bersama insan-insan tersayang.Okey,dah 29 tahun umurku,cepatnya masa berlalu.Harapanku semakin meningkat umur ni,ku harap aku akan jadi lebih mengenali dan mentaatiNya.Insha Allah....

Dah umur cengini ni takde lor celeberate ape pun.Potong-potong kek pun takde.Sibuk ngan kerja ada la.Kemarin pelanggan yang datang ramai dari kebiasaan.Oooo....rezeki sempena ari lahir sendiri kot.Dan specialnya kemarin,aku bagi free perkhidmatan untuk seorang pelanggan yang memula sampai.Tu rezeki dia la tu.

Kenapa bagi free?aku just nak bersedekah sebagai tanda syukur dan terima kasih kat mak aku yang susah payah lahirkan aku kat dunia ni.Tu jer.Apapun hope perkhidmatan kami ni akan terus menjadi pilihan orang ramai dari serata ceruk.Ya Allah jika ia baik untuk kami dan untuk mereka-mereka.maka perkenanankanlah.Maka berilah kekuatan untuk kami meneruskan semua ni.Semoga ia akan membawa kebaikan kepada kami semua.Amin.

Orait sambung citer agi.Teringat satu kali tu,duk sembang-sembang kosong ngan suami.Aku sampaikan suara hati aku.Aku cakap kat suami yang aku akan rasa berbunga-bunga hati sepanjang buat perkhidmatan ni jika  ada custemor yang seperti berikut datang.Aku nak paling kurang sorang pun takpe.Targetnya aku nak dapatkan seorang customer luar dari Malaysia.Okey yang ni dah tercapai.Iaitu yang datang 2 orang dari Aceh,mereka pensyarah dan seorang buruh binaan dari Suryalaya Indonesia.

Yang seterusnya aku berhajat nak customer bergelar VIP,yang ni pun dah tercapai.Seorang engku dan seorang Dato.Macam tak percaya plak.Ada yang sudi berurusan ngan kami.

Dan yang ketiga ni je masih belum terlaksana.Aku target nak seorang selebriti.Ade ke yang sudi?Tungguuuuu..Harap ke depan ari Insha Allah diperkenankan.Amin.









Tiada ulasan:

Catat Ulasan