ASSALAMUALAIKUM ..........

Ahad, 22 Mac 2015

UPGRADE ILMU

Syukur alhamdulillah segala perancangan untuk join kursus kat Dr Azimuth Kubang Kerian berjalan lancar.Terima kasih banyak-banyak pada suami tercinta kerana banyak membantu merealisasikan impian isterinya ni.Masa sepanjang mengikuti kursus tu,dia la jaga anak-anak kat hotel tempat kami menginap.Aku just ada masa untuk anak-anak waktu rehat jer.Anak-anak pun nasib baik okey jer perangai.Cuma Ammar jer la meragam sikit kata suami,tapi still boleh control.Terima kasi yer anak-anak kerana bagi kerjasama untuk Ma belajar.


Selama 2 ari kat kursus tu aku enjoy sangat.Peserta yang terdiri seramai 8 orang ni memang menghiburkan.Ada yang pangkat kakak dan adik-adik.Seronok berkenalan dengan mereka.Macam dah kenal lama,sepanjang belajar asyik gelak jer.Ada-ada ajer lawak diaorang.Menggelikan hati betul.Nasib baik cikgu pun sporting satu kepala.Rindu plak ngan diaorang bila balik sini.Boleh senyum sorang-sorang bila aku ingat kenangan kat kursus tu.InshaAllah next kursus dapat jumpa uolls lagik.

Peserta yang seramai 8 orang ni semuanya dah ada job sendiri tau.Cuma tu la sebab dah minat,tu yang join kursus ni.Asalnya ada yang kerja nurse,juru terapi dr Azimuth,pemilik spa,tukang jahit,pembantu andaman pengantin,tauke roti,tauke kedai telefon kat Kb Mall,tukang jahit dan jurubekam cam aku gak.Kerlass kan diaorang ni,tapi tak berlagak or menyombong pun.

Semoga segala ilmu yang aku dan kawan-kawan dapat kat sana akan dipraktikkan dalam membina kerjaya kami.Insya Allah kami boleh.Aku boleh.Bukan orang masuk universiti jer boleh berjaya.Bukan orang kerja kerajaan jer boleh boleh hidup senang.Aku pun boleh.Yesss....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan