ASSALAMUALAIKUM ..........

Sabtu, 26 April 2014

SoFa ImPiAn


alahai.....cantik sangat,berkenan sesangat!Uurrmmm.....mesti mahalkan.Eeee....aku kalo tengok sofa jenis L shape memang dup dap dup dap.Nakkk sgt.....(jerit kuat-kuat)Ada duit ke?Tak pun.....(ngan nada slow) tapi tak salah kan untuk suka,untuk memasang impian dan untuk cuba memiliki...yess.Setiap insan perlu ada impian,ada matlamat baru ada tujuan dalam mencapai sebuah kejayaan.

Insha Allah nantilah aku cuba cari duit banyak-banyak,simpan bawah bantal pastu dah cukup aku beli...hiiii......Hokeh tetiber terdetik plak pasai ni,aku kadang-kadang kecewa gak jenis manusia yang suka pandang rendah tentang impian orang lain.Bajet diri dia tu hebat,cam dia jer mampu.Memang aku jenis jiwa mudah sensitif, so luluh gak ati jumpa orang yang cenggini.

Bila kita kongsi impian kiter,dia caras.Bila time dia bla..bla..bla kiter tak kata aper,dengar jer.Redha jer la.....Untuk peringatan diri sendiri,jangan sesekali pandang rendang diri orang lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan