ASSALAMUALAIKUM ..........

Ahad, 14 Disember 2014

TERINGIN NAK TEPON LENOVO

Aku....dah hampir setengah tahun takde telefon sendiri.Sebab lepas ipad,dan telepon aku yang sebelum ni rosak dek anak-anak aku dah hilang mood nak guna tepon.Tawar hati dah,asyik beli je rosak jugak.Aku dah cuba beringat dari tangan-tangan kecil yang bermain ngan tepon aku,tapi apakan daya.Tugas aku ari-ari bukan nak jaga tepon je,banyak lagi nak kerja nak dibuat.

Namun kerana kelekaan itulah kekadang sampai jugak kat tangan kecil.Tangan itu kadang menghempas teponku tanpa apa-apa perasaan.Pang,lalu berderai.Adusss... sadis aku nengok,Kalau dah berulang kali,maka teponku terus menemui ajal.So sad.

Sepanjang takde telefon ,aku kalu nak call family kat kampung pinjam suami punya jer.Kadang biler ada member-member nak berhubung  pun aku bagi nombor henpon suami jugak.Kadang tak best gak,sebab dapat pinjam time dia ada rumah je la kan.Nak guna ikut time kiter tak boleh plak.

Now skang aku punya hati terasa kembali nak pakai henpon.Terliur wei telefon jenis Lenovo tu.Ramai aku nengok orang pakai Lenovo skang.Bila ntah dapat beli ni.Aku kalu beli telefon yang aku selalu utamakan kualiti kamera dia.Sebab aku suka ambek gambar,so aku perlukan jenis kamera yang terbaek.Yang jenis Lenovo model aku nak tu,tampak ok.Biler boleh beli niii...eeiii nak sangat.Kena kumpul duit nih.Nak tunggu duit BRIM lambat agi hiihiiii...Tu pun masih perlu tambah rm lagi.Okey,cakap bab BRIM,sudahkah anda mengemaskininya untuk tahun 2015?




Tiada ulasan:

Catat Ulasan