ASSALAMUALAIKUM ..........

Rabu, 31 Disember 2014

WARNA WARNI 2014

Aku pun tak terlepas dari buat entry last year.Kebetulan,masa ni tengah free.Safiya dan Acik tidur awal siket malam ni.Belum pukul 9 dah lelap.Abe Am plak duk ngadap movie kat tv3,citer Real Steal.Syok habes la tuh,sampai tak toleh sikit pun kat maknyer ni!Abahnya plak ada kat kedai tuh,layan customer.

Dari angka 2014 esok dah jadik 2015.Mungkin sekarang ni ramai yang tengah banyak duk mengatur azam,yang debom punya.Dan aku pun ada azam gak untuk tahun 2015.Cuma.....mood dan semangat aku dihujung taun ni agak hambar la.Azam ada,tapi seolah azam tanpa jiwa.Mungkin banyak sangat perkara-perkara sedih menimpa penghujung Disember.Bermula dengan kabar mengejut tentang arwah abang ipar mati lemas(masa dpt brta ni menggigil 1 badan),bersambung ngan bencana banjir yang keluarga aku sendiri terlibat.Owhhhh,ia sesuatu yang cukup menggoyahkan semangat aku.

Pasal family aku,mungkin dah ok kot.Sempat bersms ngan abang aku dah.Nak call takde line kot tu yang dia sms je.Takpe aku nak balik jengok mereka dah ni,barang keperluan pun dah ready dah.Siap beli untuk mertua dan kak ipar sekali.Harap boleh meringankan beban mereka.Kite orang pun bukannya kata banyak uwang sangat,tapi bolehla........Tak cukup untuk kami takpela janji mereka okey.

Apepun,harapanku agar semua orang baik-baik ajer.Warna warni tahun 2014 kita tinggalkan.Yang elok kita jadikan kenangan,yang buruk jadikan pengajaran.Jom sama-sama realisasikan azam baru kita agar tercapai dengan jayanya di tahun 2015.Selamat malam semua.Salam kasih sayang dariku.......






Tiada ulasan:

Catat Ulasan